Artículos
- Llana, Tania; Garcés-Arilla, Sara; Juan, M. Carmen; Méndez-López, Magdalena; Méndez, Marta. An immersive virtual reality-based object-location memory task reveals spatial long-term memory alterations in Long-COVID. BEHAVIOURAL BRAIN RESEARCH. 2024. DOI: 10.1016/j.bbr.2024.115127
- Garces-Arilla, Sara; Fidalgo, Camino; Mendez-Lopez, Magdalena; Osma, Jorge; Peiro, Teresa; Salvador, Alicia; Hidalgo, Vanesa. Female students’ personality and stress response to an academic examination. ANXIETY STRESS AND COPING. 2024. DOI: 10.1080/10615806.2023.2264208
- Garces-Arilla, Sara; Mendez-Lopez, Magdalena; Álvarez Fidalgo, Camino; Salvador, Alicia; Hidalgo, Vanesa. Examination-related anticipatory levels of dehydroepiandrosterone and cortisol predict positive affect, examination marks and support-seeking in college students. STRESS-THE INTERNATIONAL JOURNAL ON THE BIOLOGY OF STRESS. 2024. DOI: 10.1080/10253890.2024.2330009
- Llana, T.; Méndez, M.; Garcés-Arilla, S.; Hidalgo, V.; Méndez-López, M.; Juan, M. C. Association between olfactory dysfunction and mood disturbances with objective and subjective cognitive deficits in long-COVID. FRONTIERS IN PSYCHOLOGY. 2023. DOI: 10.3389/fpsyg.2023.1076743
Capítulos
- Impacto del funcionamiento conductual y emocional en el rendimiento cognitivo y académico. Fidalgo, Camino; Méndez López, Magdalena; Pérez-Hernández, Elena; Garcés Arilla, Sara; Juan, M.-Carmen. INNOVACIÓN EDUCATIVA Y TRANSFORMACIÓN SOCIAL: PROPUESTAS PARA LOS ACTUALES DESAFÍOS. 2024
Participaciones en congresos
- XII Jornada de Buenas Prácticas en la Docencia Universitaria con Apoyo de TIC. Participativo - Ponencia oral (comunicación oral). APRENDIENDO A TRAVÉS DE FACEBOOK: INTERACCIÓN SOCIAL VIRTUAL EN TIEMPOS DE LA COVID-19. Zaragoza. 07/09/21
|