Dirección de proyectos fin de grado
- MULTIMODAL LANGUAGE LEARNING IN PRIMARY EDUCATION: INTEGRATING SUSTAINABILITY AND GLOBAL ENGAGEMENT THROUGH TIKTOK VIDEOS. Universidad de Zaragoza. Sobresaliente. 04/06/24
- "A Journey through Poetry and Language Acquisition". Universidad de Zaragoza. Notable. 04/06/24
- The use of songs to promote the learning of English as a Foreign Language as well as to raise visibility of the LGBT+ community in Primary Education. Universidad de Zaragoza. Notable. 19/09/23
- ¿Exploring Communicative Language Teaching and Content and Language Integrated Learning in American Elementary Schools: Identifying Success Factors, and Proposing Innovations"
. Universidad de Zaragoza. Notable. 29/06/23
- Podcasting Pathways: Bridging Social Sciences and English Language Learning in Primary Education.
. Universidad de Zaragoza. Notable. 14/06/23
- Aprender y enseñar Inglés a través de canciones: explotación de la música en el aula de Educación Primaria. Universidad de Zaragoza. Sobresaliente. 23/02/23
- Un análisis del uso del cambio de código en un contexto ¿desafiante¿ de sexto curso de Educación Primaria. Universidad de Zaragoza. Notable. 06/07/22
- Storytelling and Rhymes: design and implementation of a unit plan in a 4th grade of Primary Education EFL class
. Universidad de Zaragoza. Notable. 06/07/22
- Análisis de la motivación de alumnos de Primaria hacia la lengua y contenidos en un contexto AICLE. Universidad de Zaragoza. Notable. 12/07/21
- EL USO DEL ENFOQUE POR TAREAS EN EL APRENDIZAJE DEL INGLÉS COMO LENGUA EXTRANJERA Y EL DESARROLLO DE LA HABILIDAD DE HABLAR. Universidad de Zaragoza. Notable. 12/07/21
Dirección de proyectos fin de master
- Towards the integration of the 21st Century Skills in teaching materials: A case study on English as a Lingua Franca Awareness in Secondary Education. Universidad de Zaragoza. Notable. 18/09/23
- Increasing Students¿ Engagement and Participation in English while Promoting Mental Health in a 4ºESO EFL Classroom Through the Learning Unit: ¿Social media: the flip side of the coin¿. Universidad de Zaragoza. Notable. 07/07/23
- Exploitation of Multimodal Authentic Materials in the EFL Secondary School Classroom: how to promote interaction. Universidad de Zaragoza. Notable. 03/10/22
- The role of codeswitching in the L2 learning process: implications of the L1 in the English classroom. Universidad de Zaragoza. Notable. 15/07/22
- The use of Fortnite in the teaching of English as a foreign language. Universidad de Zaragoza. Aprobado. 15/07/22
- Greenfluencers: Working with Sustainable Development Goals (SDG) and multimodality to design a product that favours circular economy and advertise it. Universidad de Zaragoza. Aprobado. 15/07/22
- Un enfoque comunicativo innovador: Rap en el aula de inglés como lengua extranjera. Universidad de Zaragoza. Aprobado. 04/03/22
- Is it really like that' World Englishes in the classroom - ELF and TBLT principles applied for improving students' speaking self-confidence and performance, as well as listening comprehension. Universidad de Zaragoza. Aprobado. 30/09/21
- El enfoque de lengua franca como incentivo motivacional para los estudiantes de inglés como lengua extranjera. Un cuasi experimento con estudiantes de un instituto aragonés. Universidad de Zaragoza. Notable. 14/07/21
- ¿Quién dice que las clases de inglés son aburridas' El fomento de la participación e interacción del alumnado en la L2 en el aula de ILE a través de un método comunicativo. Universidad de Zaragoza. Aprobado. 14/07/21
- El uso de las redes sociales como herramienta de motivación en la clase de ILE: Una unidad basada en proyecto que fomenta el aprendizaje mediante el uso de las TICs. Universidad de Zaragoza. Notable. 14/07/21
- Seamos Ecológicos para Limpiar Nuestro Planeta:Generando Conciencia sobre la Importancia de Cuidar el Medioambiente en una Clase de Inglés como Lengua Extranjera. Una Propuesta Educativa basada en el Aprendizaje de una Lengua Basada en Proyectos. Universidad de Zaragoza. Aprobado. 19/02/21
- Let¿s Stop Bullying!: a Project-Based Learning proposal for addressing bullying in the EFL classroom. Universidad de Zaragoza. Notable. 20/07/20
- The English as a Lingua Franca Paradigm and Multiculturality in the EFL Secondary Education Classroom: An Innovation Proposal. Universidad de Zaragoza. Aprobado. 20/07/20
- The Representation of English as a Lingua Franca in English Language Teaching Materials. Universidad de Zaragoza. Sobresaliente. 17/07/20
- My Democractic School. Universidad de Zaragoza. Notable. 02/12/19
- A discreet illustration of how to teach English communicatively in an EFL classroom. Universidad de Zaragoza. Notable. 30/09/19
- Teaching EFL and the Need for an Intercultural Approach in Course Books. A Case Study of Secondary Students in Santa Rosa- Altoaragón School, Huesca. Universidad de Zaragoza. Notable. 12/07/19
UNIZAR teaching of the last six courses